Re: PHP, quotes i gestors de continguts

Hola Carles,

He provat durant una bona estona de configurar-lo, però no me n'he sortit... Ho seguiré intentant, malgrat no he trobat gaire informació per internet (hi ha un tutorial però és per a sistemes amb ISPconfig instal·lat, i jo no tinc ni vull ISPconfig).

Moltes gràcies a tots,

Roger

El 28/01/08, Carles Briansó <cbrianso@tinet.org> ha escrit:
On dl, 2008-01-28 at 15:01 +0100, Roger Pueyo Centelles wrote:
> [...]
> www-data
> - La quota de l'usuari www-data va augmentant en cada fitxer que es
> puja (cada foto que es redimensiona, etc), però no la dels usuaris que
> ho fan.
> - Un usuari podria utilitzar PHP per a esborrar els fitxers del
> www-data dins del directori d'un altre usuari.
>
> I no se m'ocorre / trobo cap solució raonable:
>
> - No puc treure PHP
> - No es pot fer un chown recursiu per a cada usuari perquè la majoria
> de pàgines en PHP deixarien de funcionar.

Podries mirar-te el suphp, que basicament és un modul l'apache que
executa el php amb els permisos del propietari del script. Amb això
arreglaries el teu problema de quotes, ja que tot el que generessin els
scripts de X serien de l'usuari X

Tot i que te altres inconvenients, com el fet que es necessita executat
el suphp amb permisos de root.