Re: flash amd 64 --> gnash

raasnap wrote:
> Fa un temps demanava ajut per problemas amb els controladors del cd-rom,
> ja que m'impedien instalar gairabé cualsevol distribució. Al cap d'uns
> dies em vaig baixar el cd net install de debian testing amb els últims
> paquets i tot es va solucionar.
>
> Ara, després de milers d'intents d'instalar l'adobe flash player (x amd
> 64) a l'iceweasel torno a vosaltres. No us ploraré (espero).
>
> Només una pregunta: el paquet linux32 surt a multitud de guies com a
> necesari per tenir flash. Cuan l'intento instalar via apt em diu que
> [...]

Jo tenc el firefox dins d'una gàbia 32bits [1] i per
també m'he instal·lat (de CVS, però hi ha paquet debian a unstable) el gnash [2], una alternativa lliure al flash d'adobe.

Tot i no ser totalment funcional, sí que cada vegada reproueix més fitxers flash (swf).

El de sempre, el software privatiu pot ser millor, però el lliure és
més fàcilment portable.

[1] http://www.crazysquirrel.com/computing/debian/amd64.jspx
[2] http://www.gnu.org/software/gnash/

Sebastià