Re: Integrar dolphin en KDE

El Friday 25 January 2008 11:30:13 Gmail va escriure:
> Bon dia,
>
> Desde sempre he pensat que Konqueror és una aplicació masa pesada per
> gestionar nomes els fitxers, ja que com a navegador web utilitzo
> Firefox. Es per això que em vaig instal·lar Dolphin i desinstal·lar
> konqueror. Ara el problema es que no se com integar aquesta aplicació al
> KDE per utilitzarla com a gestor de fitxers per defecte. He estat mirant
> en la configuració del KDE però no trobo res.

Penso que has d'anar al kcontrol -> Components de KDE -> Associacions de
fitxers, i associar el tipus MIME directory (que trobaràs sota "inode") al
dolphin.

Però no desinstal·lis el konqueror, home, que és una aplicació collonuda, i
engega molt més ràpid que el firefox :-) . Només falta que canvïin el seu
motor intern pel webkit, i aleshores potser fins i tot pot veure bé totes les
pàgines web...

Orestes.