Re: Clúster en linux

Pel que recordo (fa moooooolt temps vaig fer un beowulf), si et cau un node
del beowulf cau el beowulf tot sencer. És (o era) molt punyetero amb el
hardware, ha de ser molt molt similar entre els diferents nodes. A més,
necessites molt d'ample de banda entre nodes, és el coll d'ampolla dels
beowulf. En canvi, Mosix o Openmosix sobreviu millor a les caigudes d'un
node, i era més senzillet de construir, i no era tant "car" de comunicar els
diferents nodes. En quant a rendirment pur (càlcul, etc) beowulf, en quant a
estabilitat, mosix.

En qualsevol cas, parlo d'una experiència que en prou feines cap a la meva
memoria, de quan era jove i "jugava" amb dos Pentium133... Possiblement
algunes de les pegues dels beowulf d'aleshores ara estiguin més ben resoltes.

El Thursday 24 January 2008 14:28, Orestes Mas va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona