Re[2]: Clúster en linux

Estimado Leopold,

Con fecha jueves, 24 de enero de 2008, 11:52:15, escribió:

> A Dijous 24 Gener 2008, David Trigo Chávez va escriure:

> cicle de què?

Dons un cicle de grau superior de administració de sistemes informàtics.

> depèn del vulguis fer pot ser senzill o molt complicat. Que vols ver? un
> beowulf ?

Tenia pensat en muntar un clúster que aprofites les cpu’s lliures dels ordinadors que no s’estan utilitzant per fer la compilació de programes més rapida, en els nodes que estan executant molts processos.
Es la meva idea, es possible que no es pugui fer, pero m’he estat documentant i crec que amb openmosix ho puc fer.

 David                            mailto:davidtrigo123@yahoo.es

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com