Re: Clúster en linux

A Dijous 24 Gener 2008, David Trigo Chávez va escriure:
> Hola, tinc una pregunta per vosaltres, es una mica subjectiva, però
> m’agradaria la vostra opinió.
>
> En el cicle hem demanen un projecte final

cicle de què?

> i he pensat en muntar un clúster
> me màquines linux, el tema es que no ho he fet mai, y m’agradaria saber si
> algú ho ha fer, per saber si podré fer-ho en un mes.

depèn del vulguis fer pot ser senzill o molt complicat. Que vols ver? un
beowulf ?

> També si teniu alguna pàgina per on poder començar a documentar-me hem
> seria de molta ajuda.

A veure, jo no he muntat cap, però he mantingut un. Si tens un conjunt de
màquines amb una instal·lació similar, el tema de muntar-ho en cluster jo ho
veig com una qüestió de configuració i instal·lació de les biblioteques
pertinents. Muntar tot allò i no tenir res a probar te poc sentit, ja que no
podràs mostrar gairebé res. Una altre cosa seria que vulguessis muntar un
cluster de disponibilitat, on potser pots fer més proves.

Amb una simple cerca a google he trobat això:
http://www.cacr.caltech.edu/beowulf/tutorial/building.html
http://www.beowulf.org/

Leo