Re: Clúster en linux

Hola David,

En un mes et pot donar temps de montar alguna coseta. Jo he fet servir 2 clusters diferents.

+ Parallels Knoppix
     Com ja deus pensar es un knoppix que es pot configurar com un claster. El funcionament es sencill, un host es configura com a server i els altres es detecten via broadcast.
   http://idea.uab.es/mcreel/ParallelKnoppix/

+Mosix
  Aquesta versio ja es molt mes seriosa. Pots modificar tots els parametres possibles i es molt potent.
http://www.mosix.org/

Com a frikada de cluster et passo aquest links que es dediquen a fer clustering amb Play Station 2.
http://cib3r.wordpress.com/2006/08/19/cluster-construido-con-playstation-2/

Et passo aquest link que et proporcionara molta info d'utilitat.

http://clusters.fisica.uson.mx/

Pablo