Re: flash amd 64

~~>A Dimarts 15 Gener 2008 18:14, raasnap sembla que va escriure:
~ Fa un temps demanava ajut per problemas amb els controladors del cd-rom,
~ ja que m'impedien instalar gairabé cualsevol distribució. Al cap d'uns
~ dies em vaig baixar el cd net install de debian testing amb els últims
~ paquets i tot es va solucionar.
~
~ Ara, després de milers d'intents d'instalar l'adobe flash player (x amd
~ 64) a l'iceweasel torno a vosaltres. No us ploraré (espero).
~
~ Només una pregunta: el paquet linux32 surt a multitud de guies com a
~ necesari per tenir flash. Cuan l'intento instalar via apt em diu que
~ desinstalarà util-linux i que es altament perillos fer-ho. L'elimino?
~
~ Moltes gracies a tothom. Cuideu-vos!!!

hola,

si mires l'historial veuràs que vaig fer la mateixa consulta ''instal·lar el
flash'' encara no ho he fet. si et diu que no borris, no esborris (sobretot
si no saps què esborres ;-)

pistes de concepte. has d'engabiar el navegador per a que es corri com de 32.
llavors el plug de flash s'instal·larà, o això és el que he llegit, com en
una debian 32.

si és per mirar videos del tubo, democracyplayer està als paquets, tot i que
ara em sembla que es diuen, o fan dir miro (potser a testing estan amb aquest
nom). el que es queda del dplayer, el vlc reprodueix .vfl

també hi ha el youtube-dl, que descarrega els tube per consola...

però està molt be això de tenir el navegador alliberat de tanta publicitat i
parides mòbils: el problema el tenen ''ells'' que no acompleixen estandards.
una web feta amb flash no és lliure.

al proper que pregunti ''flash amd 64?'', li contestes tu, ;-)

salut!
--
un altre món és necessari!
GNU@linux:/$ apt-get debian