Re: Ratolí tossut

Hola una altra vegada:

Ja he fet els fitxers d'abans i després. La única diferència ha estat
una línia que diu

usbmouse	5132	0

que surt al de després però no al d'abans. He fet algunes probes amb el
modprobe i no n'he tret l'aigua clara.

He anat a mirar el /etc/X11/xorg.conf i hi he trobat a la secció
corresponent el device /dev/input/mice; per provar, he posat en el seu
lloc el /dev/input/mouse0. Paro i engego i continua igual, sense
engegar-se el ratolí: faig Ctrl+Alt+F1 i a la consola, faig el lsmod i
sorpresa! Ara trobo instalat el usbmouse! (però el ratolí seguia sense
funcionar). Faig Ctrl+F8 per tornar a Xterm i ara sí que funciona el
ratolí. No em dono cops de cap a la pantalla perquè és LCD, és tova i no
fa mal (les d'abans sí que en feien).

Algú entén alguna cosa?

Gràcies.

El dg 13 de 01 del 2008 a les 21:24 +0100, en/na Cubells va escriure: