Re: Amule

Hola, Vicent:

Ara ja es connecta. Abans del cap de setmana, vaig estar dos dies
connectat sense parar i amb tot obert, E2K i Kad (sense el firewalled).
Ara ho he intentat i es connecta bé pero el Kad ha quedat firewalled.
Adjunto el fitxer resultat del amule -o.

Gràcies

Daniel

El ds 12 de 01 del 2008 a les 15:59 +0100, en/na Cubells va escriure: