Re: Ratolí tossut

En/na Daniel Elias ha escrit:
> Hola a tothom:
>
> Des que vaig passar de la Debian stable a la testing, el sistema no em
> reconeix el ratolí (un infra-roig a port USB) quan s'engega: he de
> desendollar-lo i tornar-lo a endollar perquè el trobi. A algú li ha
> passat això? Hi ha alguna sol·lució?

Jo quan em passa quelcom semblant el que faig és comparar els mòduls en
una arrancada correcta de l'ordinador (no es detecta el ratolí), i quan
el torne a endollar (es detecta el ratolí).

Si algun mòdul s'ha carregat en endollar-lo, l'afegeixo a /etc/modules
per obligar a carregar-lo.

Si algun mòdul destorba i fa que el que s'ha d'encarregar de gestionar
el ratolí no funcione correctament, aleshores l'afegeixo a aquest que
destorba a /etc/modprobe.d/blacklist i llestos.

Salut!