Re: algú sap alguna cosa sobre el tema dels mòduls de so?

A Dimarts 08 Gener 2008, parra va escriure:
> En primer lloc gràcies als 2 per constestar.
>
> He provat les dues solucions proposades:
>
> 1)
> # echo "blacklist snd_pcm_oss" > /etc/modprobe.d/blacklist.custom
> # echo "blacklist snd_mixer_oss" >> /etc/modprobe.d/blacklist.custom
>
> 2)
> # echo "#Afegit per Roger" >> /etc/modprobe.d/blacklist
> # echo "blacklist snd_pcm_oss" >> /etc/modprobe.d/blacklist
> # echo "blacklist snd_mixer_oss" >> /etc/modprobe.d/blacklist

Ara no tinc una debian a mà (només una kubuntu) però diria que el nom dels
mòduls és el mateix: "snd-pcm-oss" i no pas "snd_pcm_oss".

Si, ja sé que quan fas un "lsmod" surten els noms amb "underscore" enlloc de
guionet, però això són coses del nucli i de la nomenclatura interna de les
etiquetes.

Fixa't que quan descarregues el mòdul fas "rmmod snd-pcm-oss" i no pas "rmmod
snd_pcm_oss".

Torna-ho a provar a veure què tal.

Orestes.