Re: Biometría ...

Pau Haro wrote:
Bones!

Ara fa mig any també em trobava en la mateixa situació: portàtil nou i un lector d'empremtes per descobrir com fer funcionar. Al principi vaig estar buscant però no vaig trobar res, el meu dispositiu és el Authentec AES1610 [1] i llavors no vaig trobar res que em servís. No fa molt ho vaig tornar a mirar i vaig descobrir el projecte fprint [2]. Aquest projecte intenta fer un sistema comú per interaccionar amb lectors de diferents marques a través de controladors específics per cada dispositiu. Per sort, entre els controladors n'hi havia un pel meu lector d'empremptes [3].
En aquest moment estem preparant el paquet fprint, així que a curt plaç el tindrem disponible a Debian!.
He estat mirant el portàtil que has comentant i he trobat, a la pàgina de descàrrega de controladors de MSI [4], que el lector és diu UPEK. Així que he anat a mirar al projecte fprint i he vist que hi ha dos controladors disponibles per aquest nom: el UPEK TouchChip [5] i el UPEK TouchStrip [6]. Pel que he llegit és més probable que sigui el segon.

Si no et serveix el del fprint, hi ha un altre projecte que funcina amb aquests que és el thinkfinger. El pots trobar a Debian experimental.
Espero que amb això sàpigues més per on tirar, segur que no és la única solució, i no se si és la millor ja que el projecte està encara en desenvolupament, però té bona pinta. Al wiki del projecte hi pots trobar informació més detallada, està bastant ben documentat.

Vinga, sort!

Notes:
[1] http://www.authentec.com/products-pcsandperipherals-aes1610.html
[2] http://reactivated.net/fprint/wiki/Main_Page
[3] http://reactivated.net/fprint/wiki/Aes1610
[4] http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=135&prod_no=1208 <http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=135&prod_no=1208>
[5] http://reactivated.net/fprint/wiki/Upektc
[6] http://reactivated.net/fprint/wiki/Upekts

El 07/01/08, *serni* < serni@serni.net <mailto:serni@serni.net>> ha escrit:

    Bones !!!

    Espero que els reis hagin estat esplèndids per tot-hom, en el meu
    cas i com que no ho tenia massa clar vaig assegurar la jugada
    firant un petit portàtil.

    http://www.soloprecios.es/d-_Portatil-MSI-PR200-B0094-(Intel-Core2-Duo-T7500-222GB-DDR2-200GBDVD-RW121LINUX)-B029056.html
    <http://www.soloprecios.es/d-_Portatil-MSI-PR200-B0094-%28Intel-Core2-Duo-T7500-222GB-DDR2-200GBDVD-RW121LINUX%29-B029056.html>

    Argumentant el plan Avanza,
    http://www.planavanza.es/Herramientas/PreguntasFrecuentes/pregunta6.htm
    vaig "seduir" a la senyora i hores d'ara estic esperant que els de
    SEUR distingeixin correctament entre Sant Cugat i Rubí.

    Bé , el cas és que l'andròmina en qüestió incorpora un lector
    d'empremtes digitals i aparentment hi ha més d'un projecte
    operatiu al respecte,
    http://wiki.debian.org/FingerForce?highlight=%28finger%29 i la
    meva pregunta és si algú de vosaltres s'ha barallat amb algun
    d'aquests dispositius.

    Bàsicament per estalviar-me els pals de cec que segurament acabaré
    donant.

    Vinga ...

--
Pau Haro Negre