Biometría ...

Bones !!!

Espero que els reis hagin estat esplèndids per tot-hom, en el meu cas i com que no ho tenia massa clar vaig assegurar la jugada firant un petit portàtil.

http://www.soloprecios.es/d-_Portatil-MSI-PR200-B0094-(Intel-Core2-Duo-T7500-222GB-DDR2-200GBDVD-RW121LINUX)-B029056.html

Argumentant el plan Avanza, http://www.planavanza.es/Herramientas/PreguntasFrecuentes/pregunta6.htm vaig "seduir" a la senyora i hores d'ara estic esperant que els de SEUR distingeixin correctament entre Sant Cugat i Rubí.

Bé , el cas és que l'andròmina en qüestió incorpora un lector d'empremtes digitals i aparentment hi ha més d'un projecte operatiu al respecte,
http://wiki.debian.org/FingerForce?highlight=%28finger%29 i la meva pregunta és si algú de vosaltres s'ha barallat amb algun d'aquests dispositius.

Bàsicament per estalviar-me els pals de cec que segurament acabaré donant.

Vinga ...