Re: Re:

Hola, Daniel:

Volia instalar la Etch estable amb el kernel 2.6.18 però el meu nou Dell
porta tots els discs SATA (inclosa la unitat de CD/DVD) i l'instal·lador
oficial no m'els reconeixia.

Vaig provar amb la Lenny (testing) i vaig aconseguir que reconeguès els
discos... per trobar-me que ara era la targeta de xarxa integrada en
placa la que no era reconeguda.

Vaig fer una mica de googling i vaig trobar un disc d'instal·lació
customitzat a partir de l'oficial de la Etch però amb aquest kernel nou
(2.6.23) que té suport per SATA i per no sé quins chipsets Intel que es
veu que eren els que debien donar problemes amb la targeta de xarxa.

Ara em trobo, però, que els drivers de la ATI Radeon no els puc compilar
amb aquest kernel i la veritat és que no sé que fer.

Buscaré una estoneta per provar de fer un "downgrade" i compilar el
kernel 2.6.22 que fa servir el Jonathan sense problemes.

Salut!

Tomàs