Re:

El dv 04 de 01 del 2008 a les 23:40 +0100, en/na Tomas va escriure:
> Hola a tothom,
>
> Algú ha pogut instal·lar els drivers de les targetes gràfiques ATI Radeon
> (module lfgrx) amb el kernel 6.2.23 ?
>
> Jo ho estic provant però tinc errors de compilació.
>
> Salutacions
>
> Tomàs

> Message sent using UebiMiau 2.7.10

L'error és causat per la diferent versió del compilador GCC? Jo em vaig
trobar amb un problema amb aquest compilador quan volia instalar els
drivers d'una Nvidia GeForce MX; el sistema començava la instal·lació i
"en un momento dado" apareixia una pantalla d'error que deia més o menys
que els drivers estaven compilats amb el gcc-4.1 i el kernel
(2.6.22-3-686) feia servir el gcc-4.2. Investigant, vaig trobar al
directori /usr/bin els compiladors gcc-4.1 i gcc-4.2, i un link anomenat
gcc que assenyalava al gcc-4.2. Vaig carregarme el link i el vaig tornar
a crear assenyalant al gcc-4.1 (si mal no recordo ln
-s /usr/bin/gcc-4.1 /usr/bin/gcc), vaig tornar a instal·lar els drivers
i llestos! Després vaig tornar a deixar les coses tal com estaven.

Cordialment,

Daniel