Re: Disc d'arranc pel Debian

> Voldria poder arrancar el Debian des d'un CD-Rom o un DVD. Ara el tinc
> instal·lat en una partició, i arranca amb el Grub, però com que no faig
> cas de la gran màxima informàtica "Si alguna cosa funciona NO LA
> TOQUIS" , de tant en tant em trobo amb el sistema bloquejat i he de
> desempolsar el poc que sabia d'Unix per intentar salvar el que es pugui.

amb qualsevol disc d'instal·lació hi ha l'opció d'arrancar en rescue
mode, que és el que necessites. Inicialment, es fan les mateixes
preguntes que per una instal·lació estàndard (idioma, teclat, etc.)
però a partir d'un punt divergeix: se't demanarà quina partició vols
muntar com a arrel, i llavors se t'obrirà una sessió de consola per
poder remenar el que vulguis.

--
roger