Re: Molest missatge a la consola

 2/01/08 @ 18:51 (+0100), thus spake Jaume Sabater:
> Possiblement hi hagi un mal intercanvi tèrmic entre la CPU i el
> radiador/ventilador. En aquest cas, encara que no notis que surti aire
> calent, la CPU sí que pot estar molt calenta.

A mi em sortia aquest mateix missatge a la consola juntament
amb un BEEEEEP... la cosa va anar empitjorant fins al punt que
l'ordinador es reiniciava sol, després no s'engegava.

Al final el que vaig fer va ser canviar el kernel i ara torna
anar fi. O sigui que vigileu amb això d'amagar els missatges,
perquè això no soluciona el problema de fons.

Salutacions,

Ernest