Re: Molest missatge a la consola

Hola a tothom,

ja fa temps que estic subscrit a la llista i sempre us llegeixo per aprendre, però fins ara mai havia escrit.

Fa quatre dies em va passar el mateix que a en Julià, en el fixe, un pentium IV a 3 Gb de dos anys i mig d'antiguitat.
De cop i volta vaig començar a rebre pel shell un missatge similar al d'en Julià, i tenia problemes al reiniciar, anava molt lent o no reiniciava, i la bios em donava un missatge d'error per overclocking.
Mirant la bios efectivament vaig confirmar que la temperatura del processador rondava els 100ºC.

Vaig desmontar la carcassa del ventilador, i com diu en Jaume, la poca silicona tèrmica que quedava entre el processador i el difusor de calor estava totalment resseca. Es tracta de posar silicona tèrmica nova, o fer una "xapussa" d'emergència com vaig fer jo, aprofitar la silicona que quedava amuntegada a les vores del processador, i problema resolt.

S'han acabat els problemes, i la temperatura es manté vora els 60 ºC.

Enemics infernals: la pols i la calor!

Fins aviat, Edu.