Re: gmail com a relay a postfix

Gràcies a tots dos. La solució per postfix sembla que funciona. El que
no entenc, és com ha funcionat sense això un parell d'anys i de cop i
volta, no. Segur que han remenat sense dir res, com els seus "filtres
de spam" que em van deixar a "dos velitas".

La solució amb Exim + gmail me la guardo a la recàmera per quan tingui
més temps, perquè n'estic una mica fart de ya.com, que no em permet
enviar amb diferents remitents i tinc entès que amb gmail fent de
relay si ho pots fer (corregiu-me si m'equivoco).

Ricard