Re: Servidor ftp

Estimado drapnet,

Primer, mira en la configuració del router que no utilitzi ell el port 21, ya que a vegades els routers l’utilitzen per envia configuracions per ftp.

Si utilitzes el servidor vsftpd prova de modificar el ficher de configuració y canvia el port, en lloc de utilitzar el 21, que faci servir un altre, com el 19 que no s’utilitza.

Si canvies el port, tindràs d’anar en compte de configurar els clients per que utilitzin el nou port.

--
Saludos,
 David                            mailto:davidtrigo123@yahoo.es

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.