Re: socors, problemes amb apt

El dc 31 de 10 del 2007 a les 21:13 +0100, en/na alex va escriure:
> He cambiat els repositoris pero tampoc no son, no sembla que sigui wget tampoc, aquests son els missatges que obtinc
>
> localhost:/home/casti# apt-get update
> E: Method http has died unexpectedly!
> localhost:/home/casti# aptitude update

Hola, el dia 27 vaig deixa de actualitzar apt i apt-útils, doncs em
reportaven conflictes de dependències i els vaig actualitzar el 29, que
ja eren solventats, suposo que el problema va per aquí.
 Jo faria un "apt-get - f install" per a forçar la instalació que pot
estar trencada, si no funciona, pots baixar-te els paquets "apt" i
"apt-utils" i instalarlos amb dpkg -i.

Espero que ho arreglis
-txeik