socors, problemes amb apt

hola a tothom, soc nou a la llista

desde fa una setmana aproximadament que vaig fer una actualitzacio de
debian/sid i ara no puc utilitzar apt, ni update, ni upgrade, ni install
ni res.

el problema es que cuan intenta descarregar alguna cosa de internet peta
ara mateix no tinc el missatge davant, pero es algo aixi com que "httpd
died unexpectedly" o similar

he mirat als bugs de debian, pero no se si es aquest:

http://bugs.debian.org/cgi-bin/pkgreport.cgi?src=apt&sev-inc=grave&pend-exc=fixed&pend-exc=done

la solucio, es instalar manualment el nou paquet apt, amb les seves
dependencies?

algu tambe li ha passat i ho ha resolt satisfactoriament?

una salutacio a tothom, als coneguts i als no tant coneguts

Alex