Re: wifi marejada

The Lord of Flies dixit:
> Hola!
>
> Sí, sí, aquest arxiu ja l'he remenat molt, i per molt que el configuri
> estic sempre igual... He provat totes les coses lògiques que se m'han
> acudit i ja estic perdudíssim. Estic pensant de provar de dir-li coses a
> l'atzar a veure si funciona... jeje. En fí, ja seguiré provant coses. Merci

Pots treure idees de la documentació que acompanya el paquet:

   /usr/share/doc/ifupdown/examples/

Si veus que no arribes a bon port torna a escriure'ns, però aquest cop
recorda't d'ensenyar-nos l'arxiu que estàs configurant. ;-)

> PD: per cert, que quant inicio l'ordinador amb la xarxa amb DCHP em
> triga moltíssim a iniciar perquè busca a algú que li doni una IP.
>
> "DCHPDISCOVER on eth1 to 255.255.255.255 port 67 interval 6
> *repetit unes quantes vegades canviant l'últim número, fins que se'n cansa.
> No DCHPOFFERS received."
>
> Potser si tira un minut sense fer res més... se us acud alguna cosa per
> a que no busqui IP fins que em connecti a una xarxa?

Si, però es més fàcil d'explicar si ens ensenyes l'arxiu de configuració.

--
### Jordi Funollet