Re: wifi marejada

Hola!

Sí, sí, aquest arxiu ja l'he remenat molt, i per molt que el configuri
estic sempre igual... He provat totes les coses lògiques que se m'han
acudit i ja estic perdudíssim. Estic pensant de provar de dir-li coses a
l'atzar a veure si funciona... jeje. En fí, ja seguiré provant coses. Merci

Carles

PD: per cert, que quant inicio l'ordinador amb la xarxa amb DCHP em
triga moltíssim a iniciar perquè busca a algú que li doni una IP.

"DCHPDISCOVER on eth1 to 255.255.255.255 port 67 interval 6
*repetit unes quantes vegades canviant l'últim número, fins que se'n cansa.
No DCHPOFFERS received."

Potser si tira un minut sense fer res més... se us acud alguna cosa per
a que no busqui IP fins que em connecti a una xarxa?

En/na Om Pastor Mosella ha escrit: