Re: El root parla catala pero l'ususari no

em penso que té que veure amb els locales, pots veure la configuració amb la
comanda locale:

locale
LANG=ca_ES@euro:es_ES@euro:en_IE@euro
LC_ALL=ca_ES.UTF-8

segurament tindràs els locales de l'usuari diferents que els de root, no sé si
es la manera més elegant d'arreglar-ho, però pots posar al ~/.bashrc de
l'usuari algo semblant a això:

export LANG="LANG=ca_ES@euro:es_ES@euro:en_IE@euro"
export LC_ALL="ca_ES.UTF-8"

posant el mateix que tinguis configurat per a root

salut!

A Divendres 26 Octubre 2007, Adam Deosdad va escriure: