Re: wifi marejada

El Saturday 27 October 2007 03:01:04 The Lord of Flies va escriure:
> He aconseguit connexió a internet de la següent manera:
> - Configurar la tarjeta wifi amb DHCP i reiniciar el dispositiu
> - Connectarme a la meva xarxa
>     ping dins la xarxa -> OK
>     ping a www.debian.org -> paquets perduts
> - Configurar la tarjeta amb IP estàtica (sense reiniciar el dispositiu)
>     ping dins la xarxa -> NO
>     ping a www.debian.org -> NO
> - Reconnectar a la meva xarxa
>     ping dins la xarxa -> OK
>     ping a www.debian.org -> NO
> - Anar "Sistema" - "Administració de xarxes" i tornar-li a dir que faci
> [...]

Vist això potser el problema és que quan vas a fora ho fas amb noms de domini
enlloc d'ip. I el problema el tens en la resolució de noms. Has provat de fer
a fora un ping amb ip?

.. i potser quan et funciona l'últim cas es perquè amb "sistema administració
de xarxes" troba bé la resolució de noms..

potser és un disbarat.. però se m'ha acudit.