Re: Copia de particions

En/na Jordi Funollet ha escrit:
> Roberto Nebot Gozalbo dixit:
>
> Buff, potser podem trobar un procediment més simple.
>
> Anem a pams: mira d'explicar-nos bé quines són les restriccions que
> tens. Dius que la instal·lació ha de ser remota. Tens algú que et
> pugui reiniciar la màquina? Tens algú que pugui ficar-hi un CD i
> picar un parell de tecles?
>
> El 'debian-installer', un cop té una IP (DHCP) i un password,
> permet fer *tota* la instal·lació remotament. Incloent-hi el
> particionat de discs que t'està duent de cul.
>
> És una opció?

No, perque es tracta de un servidor alquilat i cada reinici o
assistència son diners que et cobren, per tant ha de fer-se tot remotament
sense cap problema, i no et preocupes que instal·lar la debian en una
particio no es problema, fins ahi hem arribat.

L'unic problema es moure-la, jo crec que el meu raonament es correcte
només era per veure si algu tambe o creia.
El problema es que dd treballa a nivell de bits i quan copies es copia
a nivell de inodes i el fet de passar d'una particio a un
sistema de 6 o 7 particions no ho estic segur al 100% pero el que us
he dit hauria de funcionar. Ja que si tu crees un arxiu en /mnt i despres
montes alguna cosa en /mnt aquest fitxer desapareix i ací hauria de
passar el mateix.

De qualsevol manera demà anem a probar-ho sobre un ordenador vellet
que tenim així que ja vos puc confirmar si funciona o no.

--
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto
the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where

Bilbo Baggins.