Re: Copia de particions

Si es substituïr el sistema en calent i remotament.
Instal·lar la debian en la swap no es dificil gràcies a debootstrap el
problema
s'hem planteja en el raonament que vos expose del dd.

Estic acutalitzant el tutorial que us he posat en el primer mail ja que
es de fa uns 4 o 5 anys i l'estic traduïnt al català.
L'altre dia vam probar tot el proces i la van pifiar quasi al final. I
he estat reflexionant sobre el tema.

En/na Orestes Mas ha escrit:

--
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Bilbo Baggins.