Copia de particions

Hola a tothom!!
Tinc un problemeta que m'està torturant aquestos dies. Us explique la
situació.

Partim d'una debian instal·lada dins d'una partició swap. Una volta
aquesta debian esta instalada volem moure-la (hda2 es on està). Tot
l'arbre de directoris el
tenim en el swap. Aquesta partició ha arrancat utilitzant  el /boot
d'una particio fedora que hi ha  en hda1.

D'altra banda tenim un les particions hda1 on anira la /, hda3 on
anira el /home., hda5 on anirà /tmp, hda6 on anirà /var i hda7 on
anira /var/cache.

El que s'ha de conseguir al final es que aquesta debian ocupe el lloc
de la fedora per tant aquest son els passos que jo crec que s'han de fer.

    1. Guardem el boot de la particio antiga en la particio swap on es
la debian.  Per exemple /oldboot
    2. Fem un dd if=/dev/hda2 of=/dev/hda1
    3. Fem un fsck /dev/hda1 de aquesta particio
    4. Fem un resize2fs  /dev/hda1
    5. Copiem el /oldboot a boot
    6. Montem la particio /home i copiem el /home alli
    7. Montem la particio /tmp i copiem el contingut alli
    8. Montem la particio /var/cache i copiem el contingut alli
    9. Montem la particio /var i copiem el contingut alli.
    10. Editem el fstab per a que siga correcte.
    11. Instal·lem un nou grub per a la debian aprofitant la imatge
del kernel i initrd utilitzats previament.

Després d'açò jo el que dic que passa es que tot i que el dd fa una
copia completa de la debian instal·lada  en el swap
al editar el fstab aquest maxacara el que hi ha en els punts de
muntatge amb el que tinga guardat a les particions en les
que hem copia contingut en els passos 6 a 9. Que us sembla.

Pot ser el tutorial HOWTO- Install Debian Onto a Remote System que es
troba en
http://www.underhanded.org/papers/debian-conversion/remotedeb.html us
posa una miqueta en el tema.
A vore si hem podeu ajudar.

--
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the
road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you

Bilbo Baggins.