Re: Per quan nova versio ??

El dj 18 de 10 del 2007 a les 20:06 +0200, en/na ilion1250 va escriure:
> Ostres jo com que sóc nou a Linux i em queda tant per aprendre, espero
> que encara triguin una mica a treure una actualització i així m'hagi
> donat temps a posar-me al dia.
> Jo personalment vaig triar Debian per no estar vinculada a cap empresa,
> i pel que vaig llegir per la seva seriositat a l'hora de llançar les
> noves versions, si no estan molt segurs que tot correcte no la llancen i
> finalment per la seva fama de robustesa cosa de la que en puc donar fer
> per la meva experiència en els darrers 5 mesos.
> Reconec que potser farà una mica d'enveja quan surten altres
> [...]
La nova versió "stable" crec que trigarà força.(S'utilitza bàsicament
per servidors)
La versió "testing" es molt estable i funciona perfectament per un
ordinador personal.
Si ets agosarat, la versió "Sid" es la teva. Està contínuament
actualitzant-se, i podràs tenir una nova "versio" cada dia.

Jo tinc la "Sid"
~$ cat /etc/issue
Debian GNU/Linux lenny/sid \n \l
Kernel:
~$ uname -r
2.6.22-2-686

i pel que han dit que no funciona l'escriptòri 3D, a mi m'ho fa
perfectament. Tinc el compiz-fusion.
Els repositoris extra son:
http://download.tuxfamily.org/shames/debian-sid/desktopfx/unstable/ ./
http://debian-multimedia.informatik.uni-erlangen.de/ unstable main

Si hi ha problemes amb els drivers de ATI o nVidia, jo els
desinstal·laria del tot (amb els fitxers de configuració) i els tornaria
a inatal·lar. Pot ser que hi hagi incampatibilitat entre alguna resta de
driver (sobre tot privatiu) i les noves versions.

Salut