Re: Per quan nova versio ??

A Dijous 18 Octubre 2007, Ernest Adrogué va escriure:
> 18/10/07 @ 20:03 (+0200), thus spake Benjamí Villoslada:
>
> Tu ets capaç de fer anar el compiz amb Sid?
>
> Perquè jo ho tenia tot com una seda fins que se'm va acudir passar-me
> a Sid... se'm va ficar al cap que havia provar cert programa que
> necessitava unes llibreries que només estaven a Sid. Des de llavors no
> he aconseguir tornar a fer funcionar el compiz i mira que ho he intentat
> cops.

No sé si la pregunta va per mi o pel Benjamí. En tot cas jo el compiz no l'he
fet anar mai, però si el Beryl. Ara per ara no l'uso perquè el trobo una mica
focs artificials, i a més fa uns mesos Beryl era encara un pèl inestable i
mai no podies estar segur que no et petaria en un moment donat.

Orestes.