Re: Per quan nova versio ??

El 18/10/07, Ernest Adrogué <eadrogue@gmx.net> ha escrit:
> 18/10/07 @ 20:03 (+0200), thus spake Benjamí Villoslada:
> és

> Tu ets capaç de fer anar el compiz amb Sid?
>
> Perquè jo ho tenia tot com una seda fins que se'm va acudir passar-me
> a Sid... se'm va ficar al cap que havia provar cert programa que
> necessitava unes llibreries que només estaven a Sid. Des de llavors no
> he aconseguir tornar a fer funcionar el compiz i mira que ho he intentat
> cops.
>
> Ernest

Per lo que tinc entès es un problema entre els kernel superiors a la
2.6.21 i la nvidia. L a veritat es que en el meu portatil que te  una
nvidia mai he aconseguit   fer servir la compiz cosa que si funciona
amb el sobretaula que te una ati, encara que mai he aconsegit accedir
a la cara superior e inferior del cub. Estic esperant el nou compiz
fusion per a debian amb candeletes.

Potser que sigui hora que debian user catalá començi a provar coses i
que els qui en saben ens orientin a presentar bugs.

--
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974