Re: 2 o mes distribucions ???

la veritt es que mai he instal·lat una redhat.
Peró com vinc de Suse suposo que el arrencador es grub.
M'estranya que una instalació linux no et detecti les particions de cada disk .
Crec que l'únic que tens que fer es guardar-te amb un llapiz o quelcom
semblant el /boot/grub/menu.lst i copiar les parts actives sobre el
mateix fitxer de redhat.
Aixó si RedHat utiitza Grub

El 18/10/07, Benjamí Villoslada <benjami@gmail.com> ha escrit:

--