Re: Per quan nova versio ??

18/10/07 @ 20:03 (+0200), thus spake Benjamí Villoslada:
> El Dijous 18 Octubre 2007, Orestes Mas va escriure:

> I et passaven coses greus?   Potser ha canviat.

Tu ets capaç de fer anar el compiz amb Sid?

Perquè jo ho tenia tot com una seda fins que se'm va acudir passar-me
a Sid... se'm va ficar al cap que havia provar cert programa que
necessitava unes llibreries que només estaven a Sid. Des de llavors no
he aconseguir tornar a fer funcionar el compiz i mira que ho he intentat
cops.

Ernest