Re: Per quan nova versio ??

Ostres jo com que sóc nou a Linux i em queda tant per aprendre, espero
que encara triguin una mica a treure una actualització i així m'hagi
donat temps a posar-me al dia.
Jo personalment vaig triar Debian per no estar vinculada a cap empresa,
i pel que vaig llegir per la seva seriositat a l'hora de llançar les
noves versions, si no estan molt segurs que tot correcte no la llancen i
finalment per la seva fama de robustesa cosa de la que en puc donar fer
per la meva experiència en els darrers 5 mesos.
Reconec que potser farà una mica d'enveja quan surten altres
distribucions amb el KDE4 però penso restar fidel a Debian.

El dj 18 de 10 del 2007 a les 05:42 -0700, en/na roine va escriure: