Re: Per quan nova versio ??

Però... perquè vols saber-ho? jo faig servir etch a l'ordinador de
treball de sobretaula, i lenny (testing) al portàtil, i tant en un cas com
en l'altre tot va sobre rodes (diria, no he notat gaire coses rares). Si
vols treballar amb aplicacions més modernes o tenir una debian més
moderneta, actualitza a lenny, que tot i que no sigui "stable", deu n'hi do
(a mi encara no m'ha trencat res).

--

xavi       ||      lorajoler[at]paranoici.org