Re: postscript/PDF

A Dimecres 17 Octubre 2007, ilion1250 va escriure:
> [...]
> de text és que el fitxer ps en tingui, perquè per exemple si imprimeixo
> amb el kprinter amb la impressora postscript el fitxer PDF creat
> mitjançant ps2pdf és de doble capa, en canvi amb un ps imprès amb
> l'Iceweasel això no passa (per que veig fa servir una llibreria de
> Mozilla mentre que el KDE fa servir una llibreria que anomenen KHTML).
> He probat quasi totes les eines del repositori que treballen ps i PDF
> (psutils, Xpdf-utils, pdftk i altres hi he trobat eines interessants de
> cara a extreure informació i modificar els PDF però no he trobat com fer

Jo no en sé, però pots contactar amb la gent de femfum [1], particularment amb
el M.A.Malagarriga. Són experts en PostScript i PDF, i recentment s'estan
posant en temes de programari lliure. Potser ells et podran orientar.

> ¿ Com podria accedir via consola a la llibreria del KDE o qualsevol
> altre que faci el ps que m'interessa ?.

Tots els programes de KDE són controlables des de la consola a través de DCOP,
ara bé, d'entrada podràs fer únicament allò que els programadors hagin
previst. T'aconsello que cerquis informació sobre DCOP. Per anar fent boca,
el programa "kdcop" et permet explorar (i cridar) les diferents rutines que
cada aplicació posa a disposició de la resta. Pots remenar una mica per allí,
però busca més.

[1] http://femfum.com/

Orestes.