Re: etch 64 bits instalat o no ?

Inicialment en tens prou. De totes formes quest es el meu sources.list
i fa temps que utilitzo el amd64.
#
# deb cdrom:[Debian GNU/Linux testing _Etch_ - Official Snapshot amd64 Binary-1
(20060802)]/ etch main

#deb cdrom:[Debian GNU/Linux testing _Etch_ - Official Snapshot amd64 Binary-1 (
20060802)]/ etch main
deb http://ftp.es.debian.org/debian/ lenny main non-free contrib
#deb ftp://ftp.rediris.es/debian/ etch main non-free contrib
#deb http://ftp.es.debian.org/debian/ sid main non-free contrib
#deb ftp://ftp.rediris.es/debian/ sid main non-free contrib
deb-src http://ftp.es.debian.org/debian/ lenny main non-free contrib
#deb-src ftp://ftp.rediris.es/debian/ etch main non-free contrib

# Line commented out by installer because it failed to verify:
#deb http://security.debian.org/ etch/updates main contrib non-free
deb-src http://security.debian.org/ lenny/updates main contrib non-free