Re: provant la debian de 64 bits

Je, ha estat divertida la resposta d'en Roger, inclús jo he picat el
link... i Om, com que aquí només pots jutjar pel que llegeixes, el teu
mail si que semblava un "HOYGAN" qualsevol...
Jo faig servir la versió AMD64 branca testing amb els repositoris
multimedia i també (tot i que em va quedar la sensació "d'embrutar" el
sistema) les llibreries de compatibilitat amb 32 bits. Amb tot aquest
arsenal no tinc problemes per veure i sentir quasi de tot. Els wmv els
veig amb vlc, però he de dir que no tots es veuen bé, i alguns (molt
pocs) no es veuen. Els avi, amb mplayer.

Ricard