Re: provant la debian de 64 bits

Hola,

coi, tampoc cal que t'ho prenguis així, la cerca que dius que has fet ja le he fet jo en varies variants i no n'he tret res... i he pensat que potser algú s'havia trobat en el mateix i li costaria dos minuts del seu temps dir-me quins paquets fer servir. Ja se que potser la pregunta ha quedat com "passo de buscar-ho", però no és així, m'hi he dedicat una estona i he pensat que potser algú de la llista m'ho podria indicar.

Adéu!

En/na Roger Baig Viñas ha escrit: