provant la debian de 64 bits

Hola,

resulta que estic provant la versio de 64 bits, i em trobo després d'instal.lar que amarok em diu que no pot reproduir ni mp3 ni ogg, he provat d'instal.lar el w32codecs, pero em diu que el paquet no estroba disponible to i que he afegit el repositori multiemdia.

Algu em podria dir que instal.lar ja que tampoc es que disposi de molt temps per estar googlejant les coses.

Per veure els divX també estaria be que no es veuen!

Gràcies!