Re: alguns programes em peten (violació de segment)

El Dissabte 06 Octubre 2007, Miquel Oliete va escriure:
> No, el problema està amb el IceWeasel que peta cada dos per tres (ara em
> diràs 'cap problema, jo uso Konqueror' ;-D)

No importa dir-ho, perquè l'Iceweasel no em peta :P

$ cat /etc/debian_version
lenny/sid

$ apt-cache policy iceweasel
iceweasel:
  Instal·lat: 2.0.0.7-2
  Candidat: 2.0.0.7-2
  Taula de versió:
 *** 2.0.0.7-2 0
        500 ftp://ftp.fr.debian.org unstable/main Packages
        100 /var/lib/dpkg/status

Potser tens extensions que toquen les gònades de l'animaló blanc aquell.  Mira
de fer un nou perfil, a veure què tal.  Si funciona ves posant extensions amb
cura.  Perfil nou amb

- tanca navegador
$ mv ~/.mozilla mozilla-vell
- obre navegador

Per tornar al perfil vell, renomena mozilla-vell com a .mozilla

Si vols que et digui algun problema amb la Sid :), ara mateix és el Flash no
lliure amb aplicacions no GTK des de que upgradaren el GTK.

Ah, i que no s'encenen els led del teclat (majuscules, teclat numèric).  Passo
d'arrancar el Windows XP que venia amb aquest Dell per a veure si és cosa de
maquinari --i que guardo per les actualitzacions de BIOS que ho he tingut que
menester a aquesta màquina.  A algú més li passa?

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.