Re: alguns programes em peten (violació de segment)

On Sat, 6 Oct 2007 17:33:38 +0200
Benjamí Villoslada wrote:

> El Dijous 04 Octubre 2007, serni va escriure:
>
> Cap problema amb Amarok a una Sid.  Uso el motor Xine, per això.
No, el problema està amb el IceWeasel que peta cada dos per tres (ara em
diràs 'cap problema, jo uso Konqueror' ;-D)

Salut

--

Miquel (a.k.a. Ktalà a.k.a. Ton)
Linux User  #286784

Welcome to the jungle, we got fun and games
Guns n' Roses