Re: navegador per defecte

En/na rpb ha escrit:
Vols dir que no és una cosa tan senzilla (a gnome) com Escriptori ->
Preferències -> Aplicacions preferides?

Vaja, doncs si... porto tant temps a fluxbox que ja no recordava que
no tot és editar fitxers de text...

Ricard

... disculpeu si vaig errat, però amb això efectivament canvies el navegador per defecte del GNOME, però no el del sistema "sencer". Les aplicacions "per defecte" en debian les teniu a /etc/alternatives. Fins on jo sé, hi ha tres alternatives diferents pels navegadors web:

gnome-www-browser
www-browser
x-www-browser

suposo que gnome-www-browser és utilitzat per les aplicacions GNOME, i les altres dues per la resta (en mode gràfic o en mode text)

Per canviar-ho, es pot fer servir:

abellarol:/etc/alternatives# update-alternatives --config x-www-browser

Hi ha 2 alternatives que proveeixin «x-www-browser».

  Selecció     Alternativa
*+        1    /usr/bin/epiphany
          2    /usr/bin/iceweasel

Premeu retorn per a mantenir l'opció per defecte[*], o introduïu un número de selecció:

Sort