Migrant les quotes d'un servidor a un altre

Hola a tothom,

Porto un temps migrant un servidor d'una Woody a la Etch, i ara m'estic ocupant de les quotes dels usuaris. M'agradaria conservar les que tenen actualment, i transferir-ho al nou servidor, de manera que el canvi sigui transparent en aquest aspecte.

El problema és que per a fer-ho a mà, hauria de canviar les quotes de >700 usuaris, tasca que no vull ni imaginar el que duraria. He provat de copiar el fitxer original de quotes (/home/ quota.user) sobre el del nou sistema (/home/aquota.user) però sembla que no li agrada.

Com puc fer per importar les quotes actuals?

Salut!