mysqld 5.0 sense skip-grant-tables, maildrop que em "drop" els mails...

Huoles

Acabo de certificar que el pas de sarge a etch no és inofensiu.

Ho he fet en una màquina que hi tinc postfix-mysql, courier-pop, courier-imap,
courier-maildrop i algo més, atacant una MySQL, que abans era 4.1 i ara és
5.0.

Pel que sembla, els del MySQL han canviat el "tipus" d'autentificació, per lo
que el sistema se m'ha tornat inusable del tot.

Bé, no tinc problemes per connectar el postfix-mysql i el courier-pop amb el
mysql, però el "gran" problema el tinc amb el courier-maildrop (no és el de
sèrie, sinó un parxejat amb suport mysql, ja que debian no té
maildrop-mysql), l'he compilat a tort i a dret, però lo màxim que obtinc és
un "maildrop: signal 0x06". Amb el maildrop que ja tenia, el MySQL no el vol,
em diu "Client does not support authentication protocol requested by server;
consider upgrading MySQL client".

Així que havia pensat de posar-li un "skip-grant-tables" al MySQL, però pel
que sembla, la versió 5.0 no en fa cas.

Com que en MySQL sóc bastant ignorant, he pensat que per aquesta llista segur
que hi ha gurús del tema... Com se li diu al mysqld que passi de demanar
contrasenyes? Almenys em permetrà sortir del pas.

Si algú té alguna altra ideia, ni que sigui de bombero, per tal que el
maildrop s'entengui amb el MySQL, sóc tot oídes.
--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona