Re: {Spam?} apt-build

El Wed, Apr 25, 2007 at 02:17:41PM +0200, hubble ens deleit�mb les seg�paraules:

> Bones,
>
> Resulta que vui fer servir l'apt-build per instalar paquets
> i actualitzar el sistema.
>
> Actualitzar el sistema a lo bestia es sencill, faig la llista de paquets
> a actualitzar i l'ordre apt-buid world i apa a funcionar.
>
> El problema el tinc quan vui instalar una aplicació o vui
> actualitzar el sistema (upgrade).
>
> Es conecta als repositoris, es baixa el que s'hagi de
> baixar, compila el que s'hagi de compilar i, quan ha de fer
> la instalació, em deixa penjat amb el missatge:
>
> DesS: No es poden autenticar els seguents paquets! disc
> [...]

Aixo de disc, em sona com a que tens algun cd  al sources.list, pero de
totes maneres que no pugui autenticar es degut a que et falta la clau amb
que ha estat firmat el paquet (apt-key)

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."