beryl

Hola
fa un parell de dies m'he posat el gestor de finestres beryl, una pijada però
tenia ganes de provar-lo :)
La qüestió és que entre el munt d'opcions que té per configurar-lo no
aconsegueixo trobar com canviar una cosa bastant molesta, si acostes el
ratoli a la cantonada superior dreta de la pantalla es posen les finestres
mes petites al mig de la pantalla per que en triis una, però voldria canviar
aquesta cantonada o el temps d'espera per que s'activi, doncs se'm dispara
quan vull tancar una finestra si no vaig amb compte, algú sap com canviar-ho?