Re: versions nucli

A Dimarts 03 Abril 2007 11:12, pau va escriure:
> [...]
>
> i intento buscar les capçaleres corresponents a aquesta versió i no
> existeixen! via apt-search només em surten els headers d'una versió
> superior (linux-headers-2.6.18-4) i mirant-ho a packages.debian.org, 3/4
> del mateix. Vaig instal·lar-me aquesta versió superior, pensant que
> inclouria les 'menors', però tampoc puc compilar el maleïts drivers.
>
> està clar que m'hauré de passar a una imatge superior del nucli manualment
> (amb apt, però, res de compilar!), però la curiositat se'm menja ;) i no
> puc evitar enviar un missatge a la llista. Com és que existeix una imatge
Bones,
Doncs segurament existia, però es va pujar una nova versió (del nucli i les
capçaleres) que van actualitzar la versió antiga. Pel que has comentat tu
encara executes la versió antiga del nucli, així doncs TAMPOC deu existir als
repositoris el paquet corresponent al teu nucli, ja que es va actualitzar amb
les capçaleres.
Per compilar els drivers hauràs d'instal·lar les noves capçaleres i el nou
nucli.

> apa, gràcies i salutacions,
De res!

> pau.
Pau, també :P
--
| Pau Tallada Crespí                        GNU/Linux User : #345498 |